Монтессори -центр "Соняшник"

Какой вид органического поражения мозга у вашего ребенка
Всего ответов: 1
Мини-чат
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » 2010 » Октябрь » 4 » Лікувально - педагогічний вплив на дитину методів, що використовуються в реабілітаційній програмі Монтессорі-Центру “Соняшник»
16:54
Лікувально - педагогічний вплив на дитину методів, що використовуються в реабілітаційній програмі Монтессорі-Центру “Соняшник»

Рефлексивне коло – (reflexio – латин.) – звернення назад; відбувається звернення дитини до свого знання, особистого емоційного стану; дозволяє їй зосередитись на власних думках та почуттях, відреагувати на них, з’ясувати, як сприймають тебе інші, відчути приналежність до певної соціальної групи, поєднаної значущою спільною діяльністю.

Урок Монтессорі – забезпечує розвиток дрібної та загальної моторики, координації рухів, концентрації уваги, внутрішньої мотивації до навчання, самостійності; надає дитині можливість отримувати академічні знання в зручний для неї спосіб за індивідуальним навчальним планом.

Навчальні курси Монтессорі:

Соціальна трапеза – дозволяє дитині відпрацювати розділ НПЖ «Приготування їжі», налагодити соціальну взаємодію під час споживання їжі, проявити турботу про інших, відчути власну корисність та значущість.

Арт-терапія – шляхом залучення до мистецтва, дитина вчиться спілкуватися з оточуючим світом, використовуючи зображувальні, рухові та звукові засоби, має можливість самостійно висловлювати свої почуття, визначати потреби та мотивацію своєї поведінки, діяльності та спілкування, що необхідні для повноцінного розвитку та пристосування до оточуючого середовища. В Монтессорі-Центрі використовуються такі напрямки арт-терапії, як:

Зоотерапія – сприяє розширенню зон активної взаємодії дитини з оточуючим середовищем, підсилює його виховний потенціал, розвиває сенсорну та емоційну сфери дитини; спілкування з тваринами відкриває нові можливості для отримання позитивних тактильних та зорових відчуттів; дозволяє дитині проявити турботу про інших, відчути власну корисність та значущість.

Пісочна терапія – робота з піском надає дитині можливість набути деякий психологічний досвід, закріпити певні знання про себе та про оточуючий світ, а психотерапевту – отримати психодіагностичну інформацію про особливості комунікації дитини.

Танцювально-рухова терапія – шляхом рухливої взаємодії допомагає дитині розвинути самовизначення, відпрацювати емоційні «защемлення», дослідити альтернативні моделі поведінки, отримати більш чітке усвідомлення себе та інших, викликати зміни, що призведуть до більш здорового функціонування.

Музикотерапія – відбувається інтеграція дитини в соціальну групу, відпрацювання комунікативних навичок, подолання сором’язливості, формування витримки та самоконтролю.

Горизонтальний пластичний балет (ГПБ) – це система фізичного виховання, спортивних тренувань, корекції та творчого самовираження, що дає дитині змогу вмотивовано брати участь у занятті і ефективно виконувати фізичні вправи.

Сенсорна інтеграція – метод, що дозволяє підсилити вплив оточуючого середовища на дитину, розвиває сенсорні відчуття та малу і загальну моторику; допомагає встановити контакт з дитиною з аутичним типом розвитку та розумовою відсталістю.

Просмотров: 1351 | Добавил: cherry | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: